Інструкція зі створення дизайн-макету для широкоформатного друку в VistaCreate
Зареєструйтеся та авторизуйтесь у програмі: https://create.vista.com/ 2. Виберіть "Налаштувати розмір" 3. У вікні, виберіть розмір (в см.) і натисніть "Створити дизайн". !Важливо. Розмір в редакторі обмежений шириною 282.29 см.і висотою 110.27 см. але, так як всі вихідні матеріали в редакторі високої якості, ми можемо збільшити цей розмір при необхідності в 3-4 рази. Головна умова, щоб співвідношення сторін було задано вірно. Наприклад: Вам потрібен макет розміром 500см. (ширина) на 300см. (висота) Вам необхідно створити макет: 166,67 см на 100см., а ми його збільшимо до потрібних розмірів. 4. Використовуючи розділи: Фон, Фото, Завантаження, Текст, Об'єкти, створіть макет. 5. Натисніть "експортувати", "завантажити Як" та збережіть макет у форматі PDF для друку. 6. Збережений макет готовий до друку, його можна завантажувати В замовлення.
Широкоформатний друк - це друк високої роздільної здатності, проводиться на спеціалізованих широкоформатних принтерах і плотерах. Ділиться на два основних напрямки: інтер'єрний друк (всередині приміщень), зовнішня реклама (на вулицях).
Для внутрішнього друку характерна розподільча здатність друку 1080-1440dpi, а також використання УФ і екосольвентних чорнил.
Для зовнішнього друку характерна розподільча здатність від 360 до 720dpi, а також використання сольвентних чорнил.
Якість друку залежить безпосередньо від розмірів макета, і, відповідно, відстані, з якого буде проглядатися. Знаходиться в діапазоні: 360-1440 dpi (точок на дюйм).
Час виготовлення готового виробу включає в себе друк, сушку матеріалу, постобробку.
В середньому друк одного погонного метра на принтері займає 5-8 хвилин. Однак висихання матеріалу, а також постобробка великих розмірів можуть займати до 1-3-х діб.
Термін служби виробу безпосередньо залежить від матеріалу, а також умов використання. Тому для різних цілей обирається різний матеріал друку: папір 1-2 міс., литий банер 1-3 роки, ламінований банер 1-3 міс.
Кольоропроба - зображення, яке служить зразком для відтворення кольору при тиражуванні друкованого матеріалу. Це метод отримати уявлення про колір в планованому тиражі.
Ні. Більша частина картинок/фотографій на звичайних сайтах в інтернеті розміщуються в якості, оптимізованій для веб-сторінок. Для широкоформатного друку - це низька якість, яка під час друку матиме приблизно такий вигляд: https://www.outdoor-online.com.ua/img/custom/Bad1.jpg Єдиний варіант - завантажувати картинки/фото з фотостоків з високою роздільною здатністю (від 3000-4000 пікселів завширшки і заввишки і вище), такі світлини також треба перевести в колірну модель CMYK.