Товарів:
0
Сума:
0,00 грн.

Друк плакатів для беклайтів – ефективний інструмент зовнішньої реклами

10 жовт. 2019

Розвиток технологій і пошук нових способів просування стали каталізатором появи беклайтів. Такі конструкції візуально дещо відрізняються від стандартних рекламних щитів, але і мають свою характерну особливість – внутрішнє підсвічування. Саме цей функціональний елемент обумовлює необхідність використання специфічного матеріалу для друку постерів – беклита.

Створення ефективних рекламних сюжетів з підсвічуванням: банер Backlit

Де стандартний білборд не справляється, на зміну йому приходить прогресивний носій з внутрішнім освітленням. Друк беклайтів здійснюється на спеціальному матеріалі з оптимальною світлопропускною здатністю – 25%. Назва його - Backlit. Являє собою біле полотно з полівінілхлориду (ПВХ), яке армоване поліестерної ниткою. Переваги банерів і постерів, надрукованих на бекліті, такі:

  • Міцність і довговічність. Матеріал стійкий до перепадів температур і вологи, зберігає вихідний зовнішній вигляд довгий час.
  • Яскравість. Насиченість фарб досягається за допомогою друку сольвентними чорнилами по полівінілхлоридному полотну.
  • Доступна ціна. Вартість подібної реклами виправдана ефективністю, презентабельним зовнішнім виглядом і придатністю для проведення довгострокових кампаній.

Варто відзначити, що матеріал придатний для високочастотного зварювання і обробки гарячим повітрям. М'яка поверхня полотна покривається шаром акрилового лаку, що забезпечує довговічність і насиченість зображень. За рахунок цього також вдається блокувати міграцію пластифікатора і підвищити стійкість до розтягування.

Зазначений матеріал знайшов широке застосування не тільки в оформленні беклайтів. Backlit може використовуватися при створенні дахових конструкцій замість дорогих акрилових вивісок (друк на банерній тканині з високою світлопропускною здатністю коштує значно менше, ніж створення світлового короба).

Ефективність плаката (банера) і піар-кампанії безпосередньо пов'язана зі змістом і якістю рекламного сюжету. Якщо з першим розбираються маркетологи і дизайнери, то другий фактор повністю залежить від обраної колірної гами. Фахівці в області широкоформатного друку рекомендують використовувати яскраві відтінки і уникати тонування фону темним кольором. Що стосується оптимальної розпольчої здатності зображення, то для беклайтів підійдуть варіанти до 720 dpi. Однак для більшої впевненості в правильному виборі якості друку варто проконсультуватися з професіоналами.

Доставка
Доставка
  • Самовивіз (Київ, Волинська, 40)
  • По Україні (Нова пошта, Delivery)
  • Адресна доставка
Оплата
Оплата
  • Готівкова
  • Безготівкова (з урахуванням ПДВ)
  1. Що таке широкоформатний цифровий друк?
  2. Види матеріалів для друку
  3. Відмінності інтер'єрного та екстер'єрного друку.
  4. Якість друку
  5. Які існують вимоги до макетів?
  6. Які існують рекомендації при створенні макета?
  7. Час виготовлення
  8. Термін служби виробу
  9. Що таке постобробка
  10. Що таке кольоропроба?
  11. Чи можна надрукувати картинку/фотографію, завантажену з інтернету?